ΤΟ ΕΛΕ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 12.00-14.00 ΣΤΟ Β ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ
Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΓΓΛΕΖΑΚΗΣ
ΤΟ ΕΛΕ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 12.00-14.00 ΣΤΟ Β ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ
Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΓΓΛΕΖΑΚΗΣ
days
hours
minutes
seconds