Η παρακάτω έρευνα εξετάζει σημαντικές πτυχές των προπτυχιακών νομικών σπουδών στην Ελλάδα μέσα από τις απόψεις και τις στάσεις του φοιτητικού πληθυσμού. Σε ένα πρώτο επίπεδο, το ερωτηματολόγιο έχει σχεδιαστεί ώστε να διερευνήσει εμπειρικά μια μεθοδολογική προσέγγιση για τη σύγχρονη νομική παιδαγωγική, που πρότεινε η Αναπλ. Καθηγήτρια Ασπ. Τσαούση σε μελέτη της που δημοσιεύτηκε τo 2019 στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό The Law Teacher: The International Journal of Legal Education. Σε ένα δεύτερο επίπεδο, το ερωτηματολόγιο στοχεύει να φέρει στο φως κρίσιμα και μέχρι σήμερα αθέατα προβλήματα σχετικά με το πώς βιώνουν τις σπουδές τους οι προπτυχιακές φοιτήτριες και οι προπτυχιακοί φοιτητές των Νομικών Σχολών της χώρας μας. Η πρώτη φάση της έρευνας ξεκινά από τη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Σας παρακαλώ να διαθέσετε λίγο από τον χρόνο σας για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο μέχρι και τις 30/6/2020:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSchTf-mon39DOAVLuwzYkR5TInomSMOkAKWiCTwauEdBwZ9SQ/viewform
Το ερωτηματολόγιο είναι απολύτως ανώνυμο και εμπιστευτικό. Η συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων θα γίνει αποκλειστικά για επιστημονική έρευνα και για κανέναν άλλο σκοπό.
Ευχαριστώ θερμά για την συμβολή σας.-
Ασπ. Τσαούση (Αναπλ. Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας του Δικαίου – Νομική Σχολή ΑΠΘ)