1. Πως δημιουργώ ιδρυματικό λογαριασμό (πανεπιστημιακό e–mail)
Έχετε λάβει μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο με τους κωδικούς που θα χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία του ιδρυματικού σας λογαριασμού. Μπαίνετε στην πλατφόρμα https://register.auth.gr και επιλέγετε «Σύστημα εγγραφών στο ΑΠΘ». Ακολουθείτε το βήμα 2 Ιδρυματικός λογαριασμός (για ήδη εγγεγραμμένους φοιτητές) και «Έναρξη διαδικασίας». Εκεί καταχωρείτε τους κωδικούς που λάβατε.
2. Δεν πρόλαβα να ενεργοποιήσω τον ιδρυματικό μου λογαριασμό (πανεπιστημιακό e–mail). Πως θα ζητήσω να μου σταλούν καινούριοι κωδικοί
Μπαίνετε στην πλατφόρμα https://register.auth.gr και επιλέγετε «Σύστημα εγγραφών στο ΑΠΘ». Ακολουθείτε το βήμα 2 Ιδρυματικός λογαριασμός (για ήδη εγγεγραμμένους φοιτητές) και Έναρξη διαδικασίας. Επιλέγετε το πεδίο «Αν δεν έχεις λάβει το μήνυμα SMS, μπορείς να ζητήσεις την αποστολή του». Καταχωρείτε τα στοιχεία σας και τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου. ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο αριθμός του κινητού σας πρέπει να είναι ο ίδιος με αυτόν που έχετε δηλώσει στη γραμματεία του Τμήματος.
3. Δεν θυμάμαι τους κωδικούς του πανεπιστημιακού μου e–mail. Πως μπορώ να τους ανακτήσω
Επικοινωνείτε με το ΚΗΔ ( τηλ. 2310999000 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@auth.gr )
ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα πρέπει να μας ενημερώσετε εάν υπάρχει αλλαγή στον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, καθώς σε αυτό θα λάβετε το σχετικό μήνυμα.
4. Πως κάνω αίτηση για ακαδημαϊκή ταυτότητα (πάσο)
Μπαίνετε στην υπηρεσία έκδοσης ακαδημαϊκής ταυτότητας http://academicid.minedu.gov.gr, επιλέγετε «Φοιτητές» και στη συνέχεια «Διαδικασία υποβολής αίτησης» και ακολουθείτε τις οδηγίες.
5. Έχω χάσει την ακαδημαϊκή μου ταυτότητα. Τι πρέπει να κάνω
Εάν έχετε χάσει την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα θα πρέπει να στείλετε στη γραμματεία e-mail (e-mail γραμματείας: info@law.auth.gr) από το πανεπιστημιακό σας e-mail, ή να φέρετε στη γραμματεία (ώρες εξυπηρέτησης κοινού 11.30-13:00) Υπεύθυνη Δήλωση με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή οποιαδήποτε δημόσια αρχή ή μέσω της πλατφόρμας www.gov.gr ότι έχετε χάσει την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα. Η ταυτότητα θα ακυρωθεί από τη γραμματεία και θα μπορέσετε να κάνετε νέα αίτηση.
6. Πότε δικαιούμαι ακαδημαϊκή ταυτότητα με ισχύ μειωμένου εισιτηρίου
Μπαίνετε στην υπηρεσία έκδοσης ακαδημαϊκής ταυτότητας http://academicid.minedu.gov.gr, επιλέγετε «Φοιτητές» και στη συνέχεια «Αιτήσεις». Εκεί αναγράφονται οι κατηγορίες αυτών που δικαιούνται ακαδημαϊκή ταυτότητα με ισχύ μειωμένου εισιτηρίου.
7. Πως κάνω αίτηση για οποιοδήποτε πιστοποιητικό στη γραμματεία
Δείτε τις σχετικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα μας για ενεργούς φοιτητές και αποφοίτους (αντίγραφο πτυχίου, πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας, πιστοποιητικό σπουδών, πάπυρος-μεμβράνη πτυχίου).
Για να δείτε το σχετικό έντυπο της αίτησης :(«γενική αίτηση για πιστοποιητικά και άλλα θέματα»)
8. Πως και πότε κάνω δήλωση μαθημάτων
Οι δηλώσεις μαθημάτων γίνονται δύο φορές τον χρόνο και συγκεκριμένα στην αρχή του χειμερινού και του εαρινού εξαμήνου. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε από το βασικό μενού τις Ανακοινώσεις Τμήματος
9. Πως και πότε κάνω αίτηση ορκωμοσίας
Για τις αιτήσεις ορκωμοσίας επισκεφθείτε το βασικό μενού
10. Πως και πότε κάνω δήλωση συγγραμμάτων
Δήλωση συγγραμμάτων γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την υπηρεσία «ΕΥΔΟΞΟΣ» στον παρακάτω σύνδεσμο: https://eudoxus.gr/
11. Πότε δικαιούμαι συγγράμματα
Συγγράμματα δικαιούνται όλοι οι φοιτητές που βρίσκονται στα ν+2 έτη δηλαδή στα πρώτα 12 εξάμηνα σπουδών. Επίσης οι επιτυχόντες των κατατακτηρίων εξετάσεων δικαιούνται συγγράμματα από τον Εύδοξο, με την προϋπόθεση ότι είναι κάτοχοι ενός μόνο πτυχίου. Συνεπώς υποχρεούνται να κάνουν δήλωση συγγραμμάτων στην καθορισμένη από την υπηρεσία του Ευδόξου προθεσμία. Σχετική ανακοίνωση αναρτάται στην ιστοσελίδα του Τμήματος (www.law.auth.gr).
12. Πως μπορώ να κάνω αίτηση για διακοπή σπουδών
Για να κάνετε αίτηση για διακοπή σπουδών θα πρέπει να καταθέσετε ή να στείλετε με ταχυμεταφορά (courier) ή και ταχυδρομικώς στη γραμματεία:
Α) Αίτηση προς το Τμήμα, όπου θα αναφέρετε για πόσα εξάμηνα επιθυμείτε διακοπή σπουδών (2 ή 4). Η συγκεκριμένη διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του students.auth.gr στο πεδίο «οι αιτήσεις μου»/«αίτηση αναστολής»
Β) Αίτηση για διακοπή σπουδών (Υπεύθυνη Δήλωση).
Γ) Βεβαίωση από τη βιβλιοθήκη της Σχολής ότι δεν οφείλετε κανένα βιβλίο (τηλ. Βιβλιοθήκης Νομικής 2310996520)
Δ) Την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα (πάσο) εφόσον έχετε.
13. Πως θα κάνω αίτηση για το στεγαστικό επίδομα
Η αίτηση για το στεγαστικό επίδομα υποβάλλεται στην ειδική εφαρμογή https://stegastiko.minedu.gov.gr.
Για την χορήγηση μεταξύ άλλων λαμβάνεται υπόψη:
Το Οικογενειακό εισόδημα, ο φοιτητής να βρίσκεται στα κανονικά έτη φοίτησης (δηλ. από το 1ο έως και το 4ο έτος σπουδών κατά το έτος υποβολής της αίτησης), επιτυχής εξέταση τουλάχιστον στα μισά μαθήματα του προηγούμενου ακαδημαϊκού έτους, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών. Για περισσότερες πληροφορίες αναρτάται η εγκύκλιος στεγαστικού επιδόματος όταν ανοίγει η ειδική εφαρμογή, συνήθως τον Ιούνιο κάθε έτους https://stegastiko.minedu.gov.gr.
14. Έχω ορκιστεί και δεν έχω λάβει Παράρτημα Διπλώματος. Τι πρέπει να κάνω;
Για να λάβετε Παράρτημα Διπλώματος πρέπει να κάνετε αίτηση για παράρτημα διπλώματος μέσω ΚΕΠ ή εναλλακτικά να συμπληρώσετε τη σχετική αίτηση και να τη στείλετε ηλεκτρονικά στο info@law.auth.gr ή στο www.students.auth.gr με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής σας από ελληνική δημόσια αρχή ή μέσω της πλατφόρμας gov.gr. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα παραρτήματα διπλώματος, πριν το 2009 εκτυπώνονται με Διδακτικές Μονάδες και όχι με ECTS.
15. Πώς μπορώ να κάνω αίτηση για διαγραφή
Για να κάνετε αίτηση για διαγραφή θα πρέπει να καταθέσετε ηλεκτρονικά στέλνοντας email στο info@law.auth.gr ή να στείλετε με ταχυμεταφορά (courier) ή και ταχυδρομικώς στη γραμματεία:Α) Αίτηση προς το Τμήμα, όπου θα αναφέρετε το λόγο της διαγραφής σας. Η συγκεκριμένη διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του students.auth.gr στο πεδίο «οι αιτήσεις μου»à «αίτηση διαγραφής»Β) Βεβαίωση από τη βιβλιοθήκη της Σχολής ότι δεν οφείλετε κανένα βιβλίο (τηλ. Βιβλιοθήκης Νομικής 2310996520)Γ) Την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα (πάσο) εφόσον έχετε.
Δ) Βεβαίωση διαγραφής από τη φοιτητική εστία, εφόσον βέβαια διαμένετε εκεί.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην περίπτωση που έχετε δηλώσει υπεύθυνα στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών προεγγραφών του Υπουργείου Παιδείας ότι είστε εγγεγραμμένοι σε κάποιο άλλο Τμήμα Πανεπιστημίου και επιθυμείτε την διαγραφή από αυτό για να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στο νέο Τμήμα επιτυχίας σας, θα ακολουθήσετε ΜΟΝΟ τα παραπάνω βήματα Γ) και Δ)
16. Πώς μπορώ να κάνω αίτηση για μετεγγραφή
Η σχετική εγκύκλιος που περιγράφει αναλυτικά τη διαδικασία και τα διάφορα στάδιά της, εκδίδεται από το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στις αρχές Οκτωβρίου κάθε ακαδημαϊκού έτους.