Διαδικασία ολοκλήρωσης εγγραφών πρωτοετών αθλητών στο ΑΠΘ
22-30 Νοεμβρίου 2022
1ο ΒΗΜΑ:
Εφόσον έκανες την εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων*, καλείσαι από 22 έως 30 Νοεμβρίου να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ register.auth.gr ώστε
α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου και
β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
- Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων
- Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σου)
- Υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα, την οποία μπορείς να εκδώσεις είτε ψηφιακά μέσω του www.gov.gr είτε εντύπως, με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής σου, μέσω ΚΕΠ
- Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ
Εφόσον η Υπεύθυνη δήλωση εκδοθεί εντύπως μέσω ΚΕΠ, πρέπει, στο ίδιο διάστημα (22-30 Νοεμβρίου), να κατατεθεί στη Γραμματεία από τη θυρίδα 11.30-13.00, είτε αυτοπροσώπως (από εσένα ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Υπεύθυνη Δήλωση για εγγραφή αθλητή/αθλήτριας)
Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:
Γραμματεία Τμήματος Νομικής
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη 54124
Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr
2ο ΒΗΜΑ:
Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας, θα λάβεις και πάλι ένα SMS με κωδικό (one-time password) για να ενεργοποιήσεις τη φοιτητική σου ιδιότητα, αποκτώντας ιδρυματικό λογαριασμό. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.
* Εάν για κάποιο λόγο, όπως μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν έκανες εμπρόθεσμα (7-11 Νοεμβρίου) την ηλεκτρονική εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘ, μπορείς να κάνεις αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, εκθέτοντας τους λόγους της καθυστέρησης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 45 ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης στο ΥΠΑΙΘ (26/12). Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ανωτέρω δικαιολογητικά και υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής. Για την αυτοπρόσωπη ή ταχυδρομική υποβολή των δικαιολογητικών, ισχύουν τα ανωτέρω. Η εγγραφή σου ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος.
Εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί από τη Συνέλευση του Τμήματος και είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η σε άλλο Τμήμα/Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα, θα πρέπει να ζητήσεις τη διαγραφή σου από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να εκδοθεί το απαραίτητο πιστοποιητικό διαγραφής το οποίο θα υποβάλεις ως πρόσθετο δικαιολογητικά στο νέο σου Τμήμα.
Εάν δεν εγγραφείς ούτε με αυτή τη διαδικασία, τότε χάνεις το δικαίωμα εγγραφής σου.
Από τη Γραμματεία Νομικής
Συνημμένα αρχεία: Αρχείο